השר ארדן: "מיידי אבנים צריכים לשבת שנים ארוכות בכלא"

דוד לזר 1 Comment on השר ארדן: "מיידי אבנים צריכים לשבת שנים ארוכות בכלא"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר הבוקר (רביעי) כי במשך שנים לא התייחסו למיידי אבנים בחומרה מספקת וקרא למערכת המשפטית להתאים את הענישה על עבירה זו לחוקי הכנסת המחמירים.

את הדברים אמר השר ארדן, בעקבות דיון מיוחד שכינס אמש ראש-הממשלה נתניהו עם גורמים ביטחונים בכירים – ובו הוחלט על החמרת רמת ענישת המינימום למיידי אבנים ובקבוקי תבערה.

ארדן אמר כי "מיידי אבנים ובקת"בים צריכים לשבת שנים ארוכות בכלא. אני חושב שאחד השיקולים שצריך לשקול הוא האם לשופט יש מדיניות מקלה או מחמירה בנושא הזה. נשיאת העליון שמעה על היוזמה שלי מכלי התקשורת, ואם היא הייתה שומעת את כל הפרטים, אני מקווה שזו לא הייתה תגובתה", הוא הגיב על הביקורת החריפה של נשיאת העליון מרים נאור שתקפה את היוזמה לא לקדם שופטים שלא מענישים בחומרה את מיידי בקבוקי התבערה והאבנים.

ארדן הוסיף כי "הכנסת היא זו שממנה נציגים לוועדה למינוי שופטים, ולכן העונש שהשופט פוסק חייב לבוא באיזושהי הלימה לעונש שהמחוקק, שהוא הנציג של העם, ראה על אותה חומרת מעשה. אסור לי להתערב ולקבוע אם החשוד ביידוי אבנים הוא אשם או זכאי. אני לא צריך להגיד לשופט אם להרשיע או לא להרשיע אדם, אבל העונש שהשופט פוסק צריך לעמוד באיזושהי הלימה עם מה שהמחוקק, שהוא הנציג של העם, קבע".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מיידי אבנים צריכים להרוג אותם באותה שניה!